Jakość

Polityka Jakości jest częścią strategii działania organizacji. Zaowocowało to wdrożeniem w Spółce GerPlan w 2010 roku Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008 w odniesieniu do projektowania i doradztwa w zakresie instalacji elektrycznych, niskoprądowych i sanitarnych.

W wyniku kolejnych, corocznych audytów nadzorujących, TÜV Rheinland Polska Sp. z o.o. potwierdza skuteczną realizację polityki jakości, jak również prawidłowe, zgodne z wymaganiami i procedurami ISO funkcjonowanie Systemu i wydaje decyzję o utrzymaniu certyfikatu.

Co 3 lata TÜV Rheinland przeprowadza audyty wznawiające dla Spółki.

System Zarządzania Jakością jest otwarty, co zapewnia jego rozwój i pozwala zarówno na uwzględnianie istotnych potrzeb użytkowników, jak i potrzeb wynikających z dynamicznego rozwoju firmy. System ten stymuluje doskonalenie jakości usług i poprzez wzrost zadowolenia klientów wspiera dalsze możliwości rozwoju a poprzez to i wyniki ekonomiczne firmy. Przeprowadzane cyklicznie audyty wewnętrzne potwierdzają prawidłowość realizacji procesów systemu oraz realizację usługi/ wyrobu zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i wymaganiami oraz procedurami zawartymi w obowiązującej normie.

Nasze działania w zakresie kontroli jakości dokonywanej na zlecenie naszych Klientów oparte są
o międzynarodowe doświadczenia zdobyte na tak wymagających rynkach jak USA, Republika Federalna Niemiec czy inne kraje europejskie. W ramach tej działalności zapewniamy, że nadzorowane przez nas inwestycje spełniają wymagania zarówno polskich jak i europejskich norm jakościowych.

  • GerPlan_18_FU1_Certyfikat en_01.jpg
  • GerPlan_18_FU1_Certyfikat de_01.jpg
  • GerPlan_18_FU1_Certyfikat pl_01.jpg

Wszelkie działania firm grupy oparte są o uniwersalne i fundamentalne wartości, które legły u podstaw stworzenia naszej organizacji.